Black Friday Returns! 25% OFF entire site using code 25RETURN - HURRY must end soon! Close

Rated 3.6 out of 5

based on 19 reviews

HRP Trustpilot product review 5 star rating October 21 2019

Exactly what it said on the mug!

Gordon John Oates Trustpilot product review 5 star rating September 19 2019

Really great birthday gift for anyone, personalised and great value for money

Caroline Burnett Trustpilot product review 3 star rating July 30 2019

Print too small to read and not possible to preview so if nothing really happened on that day it's a rather pointless gift

  • Historic Newspapers Team July 30 2019

    Thank you for your review.

    We are sorry that you feel this way in regards to the mug received.

    With this particular product the Newspaper date selected has been scaled down to mug size therefore the imagery, photos, headlines, and sub headlines may appear more predominant but sadly when reducing the front pages size to this degree the articles may not be able to be read which is sadly unavoidable, we do state this information on the product page due to the age of the newspapers and the original paper font would have been smaller.

    If you wish to send some images across to our team we are more than happy to look into the matter for you, you can reach the team on info@historic-newspapers.co.uk

    Once again we are sorry for the disappointment this has caused you.

    Kind Regards,
    The Historic Newspapers Team

IRA DE N'YEURT Trustpilot product review 1 star rating March 25 2019

The quality of the printing on the mug was really poor

  • Historic Newspapers Team March 26 2019

    Thank you for your review.

    We are sorry that you feel this way in regards to the mug received.

    With this particular product the Newspaper date selected has been scaled down to mug size therefore the imagery, photos, headlines, and sub headlines may appear more predominant but sadly when reducing the front pages size to this degree the articles may not be able to be read which is sadly unavoidable, we do state this information on the product page due to the age of the newspapers and the original paper font would have been smaller.

    If you wish to send some images across to our team we are more than happy to look into the matter for you, you can reach the team on info@historic-newspapers.co.uk

    Once again we are sorry for the disappointment this has caused you.

    Kind Regards,
    The Historic Newspapers Team

Trace T Trustpilot product review 5 star rating February 8 2019

Nice size for a lovely cuppa tea, very pleased

Krissi Hodgetts Trustpilot product review 3 star rating January 7 2019

Ok but not worth the 3 week wait as you can’t even read the newspaper. Very blurry

  • Historic Newspapers Team January 22 2019

    Thank you for your review.

    We are sorry to hear that the order was delayed, due to the vast amount of Christmas orders passing through the system it seemed this caused a delay which we can appreciate was not your fault. This is something that has been logged with our team.

    Due to the size of the reprint as these are from the original front page, some body copy may not be fully legible as this has been scaled down to size and on older newspapers, the date is often printed to a smaller size than we are used to seeing in more recent newspapers.

    Again we are sorry for any disappointment this caused.

    If you require any further assistance please do not hesitate to contact us on 03300669700 or info@historic-newspapers.co.uk

    Kind Regards,
    The Historic Newspapers Team

Daphne Brothers Trustpilot product review 1 star rating December 17 2018

Am still waiting for this to arrive. 1st one came in Dec and was intended for a November birthday. When it came it was the wrong date date on it.After many emails between us, I am still waiting for it to arrive. Have been assured it will be with me in time for Christmas. Will never bother ordering from you again. Mrs D Brothers

  • Historic Newspapers Team January 10 2019

    Thank you for your review.

    Please accept our apologies that the initial order arrived incorrect.

    From looking into the order we can see that you have spoken with the customer service team who sent their sincere apologies for this and the issue was logged with the team in regards to the incorrect date being received and delay.

    We can see that a replacement order was set up for you as soon as we were aware of the issue and this arrived before Christmas.

    Again we are very sorry that this happened and the disappointment this caused.

    Kind Regards
    The Historic Newspapers Team

Heidi Trustpilot product review 1 star rating December 15 2018

Absolute rubbish ! Never received the good. Crap customer service haven’t even had a refund . TAking further and contacting ombudsmen

  • Historic Newspapers Team January 11 2019

    Thank you for your review.

    We are very sorry to hear that this happened with your order.

    From looking into this you have been in contact with our customer service team to discuss the matter and to get this issue resolved. We can see that the order was refunded to you due to the inconvenience that was caused with this and again we can only apologise for this disappointment.

    If you require any further assistance please do not hesitate to contact our team on 03300669700 or info@historic-newspapers.co.uk

    Kind Regards
    The Historic Newspapers Team

Emma Fox Trustpilot product review 1 star rating September 28 2018

Sent wrong date on mug. Disappointed as missed father-in-laws birthday even though paid extra to get to me on time

  • Historic Newspapers Team October 2 2018

    Thank you for your review.

    We are very sorry to hear that the incorrect date was printed on the mug.

    From looking into the order notes you have been in contact with a customer service advisor in regards to this and a replacement has been set up for you, the team have been made aware of this issue and have made the print team aware of this error due to the disappointment.

    The team have been in contact with you again today in regards to this to discuss this further for you.

    Once again our apologies for the disappointment caused with this.

    Kind Regards
    Historic Newspapers

Tracey Allen Trustpilot product review 4 star rating August 25 2018

Good quality pictures on mug. Just how I imagined it would look.

Front Page Newspaper Mug

£9.99

Trustpilot Rating 3.6 star rating 3.6/5 ● 19 reviews Read Reviews

Date*:

Date
Next step
Finishing Touches
x

Choose from Photos

Browse your albums until you find a picture you want to use

Select an album

Select a new photo

0 / 0 photos selected
Back to albums