Valentine's Day Sale ❤︎ 10% OFF with code LOVE10 Close

Rated 3.3 out of 5

based on 12 reviews

David Delaney Trustpilot product review 2 star rating December 27 2019

This was bought as a gift and has not yet been assembled. However, just looking in the plastic bag, it is clear that some of the pieces have not been cut properly and remain joined together. The card pieces are thin and do not look to be of very good quality.nnFrom the advertising, I was expecting a quality product, but I am seriously disappointed. I cannot recommend this product.

  • Historic Newspapers Team January 17 2020

    Thank you for your review.

    We are really sorry to hear this.

    If there is an issue with your item please do send the customer services team some images of this we will happily look into this for you and find a resolution for you.

    If you wished to place an order with us in the future, please do contact us and we will generate a discount code for you.

    Once again, please do accept our apologies for the inconvenience caused.

    If you require any further assistance, please do not hesitate to contact us on 03300669700 or email us at info@historic-newspapers.co.uk

    Kind Regards,
    The Historic Newspapers Team

gareth kennard Trustpilot product review 2 star rating December 12 2019

Overpriced for what it looks lkke

  • Historic Newspapers Team January 6 2020

    Thank you for your review.

    We ares sorry for the disappointment caused.

    We are really sorry about the inconvenience caused. We have passed on your comments to the supplier of the item to avoid this same disappointment happening in the future.

    If you wished to place an order with us in the future, please do contact us and we will generate a discount code for you.

    Once again, please do accept our apologies for the inconvenience caused.

    If you require any further assistance, please do not hesitate to contact us on 03300669700 or email us at info@historic-newspapers.co.uk

    Kind Regards,
    The Historic Newspapers Team

T Watson Trustpilot product review 5 star rating November 4 2019

I was so grateful to receive the puzzle as quickly as I did, much sooner than expected!

Sally Martin Smith Trustpilot product review 1 star rating April 8 2019

Haven’t opened the jigsaw but quality looks tacky.

  • Historic Newspapers Team April 8 2019

    Thank you for your review.

    We are sorry to hear that this is the case.

    With the product we try our best to show what you will be receiving through the images and the product description on the page as these are not shelved product and all made to order.

    From looking into this we can see that you have spoken with a member of our team to discuss the matter. If you do need anything else please do not hesitate to contact us on 03300669700 or info@historic-newspapers.co.uk

    Kind Regards,
    The Historic Newspapers Team

julia riley Trustpilot product review 1 star rating January 26 2019

Wanting a special gift for an 80th birthday I thought a newspaper jigsaw for that day a good idea, Did not expect sooo much useless stuff! Just deaths, personal, gardening, in memoriam etc. Depressing & pointless. Could have used another page for jigsaw. No relevant news of the time at all. A waste of money!

  • Historic Newspapers Team January 28 2019

    Thank you for your review.

    We are sorry to hear that you are disappointed with the order received.

    The Times front page contained notices, announcements and advertisements (mainly Births, Deaths and Marriages) until 3rd May 1966 when news headlines were introduced, from your order we can see the date was 1939. On the product page we do have an example print to show a typical paper from before this date and what this will look like due to this looking very different to a paper today due to having no headlines and we are only able to use the Front Page of Times due to licensing reasons.

    We will pass all your feedback on to our team as we take all this on board. If you require any further assistance or information please do not hesitate to contact our customer service team on 03300669700 or info@historic-newspapers.co.uk

    Kind Regards,
    The Historic Newspapers Team

BARBARA WARD Trustpilot product review 5 star rating December 29 2018

I have ordered 2 jigsaws with special dates each were really good quality and price l would order again

Denise Pickett Trustpilot product review 2 star rating December 28 2018

i could be mistaken but dont believe the front page of the times in june 1937 was the hatched, matched and dispatched page, which is what we got, the idea of buying a " day you were born" newspaper jigsaw would be the events of the day, the news, headlines, sport, politics, not what looks like a page out of the daltons weekly or exchange and mart.. the box is unimaginative, the pieces very small and flimsy and the end result if ever bothered with will be so boring and pointless, this would be some kind of therapy, not a present.nif there was a pop up sample on the web page and we missed it, then thats down to us, but almost felt embarrased when this was opened as a gift.npackaging and delivery ok, but consider money not well spent.nnot sure if this has any connection with The Times, but if it has they should look at this product with fresh eyes.n

  • Historic Newspapers Team January 16 2019

    Thank you for your review.

    We are sorry to hear that you are disappointed with the order received.

    The Times front page contained notices, announcements and advertisements (mainly Births, Deaths and Marriages) until 3rd May 1966 when news headlines were introduced. On the product page we do have an example print to show a typical paper from before this date and what this will look like due to this looking very different to a paper today due to having no headlines.

    We will pass all your feedback on to our team as we take all this on board in regards to the box and piece size to see if we can improve this moving forward.

    If you require any further assistance or information please do not hesitate to contact our customer service team on 03300669700 or info@historic-newspapers.co.uk

    Kind Regards,
    The Historic Newspapers Team

Customer Trustpilot product review 5 star rating July 5 2018

Excellent quality very happy

sheila kenny Trustpilot product review 5 star rating March 26 2018

Arrived on time & was as described . Lovely gift . Thank you.

Sarah Bargus Trustpilot product review 4 star rating February 23 2018

Arrived very quickly, presented in a box that can be personalised with a special gift message. Very well made jigsaw with a copy of the newspaper page to help you do it. Great gift - thank you!

Times Newspaper Puzzle

£29.99

Trustpilot Rating 3.3 star rating 3.3/5 ● 12 reviews Read Reviews

Paper Date*:

Paper Date
Next step
Finishing Touches
Please confirm you are over 18
I confirm that I am 18 years or older
x

Choose from Photos

Browse your albums until you find a picture you want to use

Select an album

Select a new photo

0 / 0 photos selected
Back to albums